Upajmo si biti umetniki, spodbuja avtor svetovnih uspešnic Seth Godin |
opogumljujoč način predstavi čas, v katerem živimo. Poimenuje ga čas povezovalne ekonomije (connection economy). Vrednost, ki jo ustvarjamo danes, izhaja neposredno iz tega, koliko vrednih informacij lahko posredujemo, koliko zaupanja lahko ustvarimo in kako pogosto smo inovativni. Čas je za voditeljstvo, pobudništvo, uporništvo.
"It's better to be sorry than safe. You need to fly higher then ever," zapiše Godin in opogumlja bralca, naj prepozna in živi umetnika v sebi. Umetnika v smislu sledenja svojemu poslanstvu, sposobnosti ustvarjanja, predvsem pa iskrene želje po povezovanju in prispevanju k bojšemu. Za pokušino nekaj vprašanj, ki naj si jih zastavimo drugače:
- Kako lahko dobim več? nadomestimo z: Kako lahko dam več?
- Kako lahko jamčim uspeh? nadomestimo z: Kako lahko tvegam poraz?
- Kje je zemljevid? nadomestimo z: Kje je divjina?
- Ali imam dovolj denarja? nadomestimo z: Ali sem ustvaril dovolj umetnosti?
Branje za trenutke, ko se zazdi, da si sam na poti, da si preveč drugačen, da ne dobiš pričakovanega odziva, da ni vredno, da se ne splača ... Kot tudi za tiste, ki prisegajo na varno službo, urejeno pisarno, redno plačo, zagotovljen dopust, ugled v družbi, pri tem pa se globoko v sebi sprašujejo, ali je to res tisto, za kar je vredno živet. Seth Godin verjame, da je vsak od nas umetnik, da je vredno zaupati srcu in biti sprememba.