Pogovor v okviru dogodka SEMPL |
Ko se spreminjajo okoliščine v panogi, se spreminjajo tudi osebne odločitve tistih, ki znotraj nje ustvarjajo. Odločitve o tem, kaj delati, kako delati in nenazadnje, kje delati. "Več kot polovica kreativnih direktorjev, s katerimi študiram na mednarodnem podiplomskem študiju Berlin School of Creative Leadership, je dalo odpoved v oglaševalskih agencijah", je povedal Uroš Goričan, kreativni direktor Publicis Group. Branko Čakarmiš, programski direktor Pro Plus je dodal, da ga črnogledost in brezvoljnost kreativcev v Sloveniji že resnično motita. Ob tem pa Dan Garmada na Dicovery
Tako smo se na okrogli mizi, ki je potekala na letošnjem dogodku SEMPL (Seminar medijskih trendov, Porotož - 28. - 29. november 2013) pod naslovom "Poglej, kdo se oglaša", z gosti pogovarjali predvsem o tem, kakšna je vloga "klasičnih" medijev, "klasičnih" oglaševalskih agencij oz. o tem, kako so se še nedavno nazaj jasno pozicionirane in na videz nedotakljive organizacije znašle v precepu. Vsebine so začele nastajati na strani uporabnikov / naslovnikov, ogledujemo si jih na spletu, vse bolj s pomočjo mobilnih telefonov in tablic, plačujemo tisto, kar ima za nas v danem trenutku vrednost, ... Da so vsebine še vedno v središču, so se strinjali vsi štirje sogovorniki. O tem, za kaj so bralci / gledalci / uporabniki danes pripravljeni plačati in kakšni so novi poslovni modeli v medijski panogi, pa so bila mnenja različna. Tudi o tem, kje danes svoje karierne priložnosti prepoznavajo kreativni posamezniki, je bilo slišati marsikaj zanimivega. Morda je to, da je na čelu družbe Burrbery kreativni direktor, ki hkrati opravlja tudi funkcijo CEO, res večpomensko sporočilo. Kreativnost in poslovna uspešnost lahko hodita z roko v roki. Če sta usmerjeni v kupca, v uporabnika in v zgodbo, ki jo soustvarjata skupaj z njim.