torek, 29. oktober 2013

Kaj imata skupnega Burberry in Apple? Angleo Ahrendt - žensko, ki vodi s kreativno drznostjo, razumevanjem zgodb blagovnih znamk in medijev

Menjave v vodstvih multinacionalk vedno dvignejo prah. A v primeru Appla, ki je na položaj "senior vice president for retail" imenoval Angelo Ahrendt, ki je v tandemu s kreativnim direktorjem Christopherjem Baileyem naredila pravi čudež s tradicionalno blagovno znamko Burrbery, gre za več kot le kadrovski premik. Ahrendtova pooseblja nov način vodenja. Je živ dokaz, da "design thinking" deluje in zmaguje. (Povezan članek je objavljen v knjigi Media&Change - glej http://www.giacomellimedia.com/News/Media_Change_book/)
Ahrendtova v "Burberryevi dobi"
Burrbery, blagovna znamka z več kot 150 letno tradicijo je pod njeno taktirko na novo zadihala in je danes zgled sodobne, žive, vključujoče znamke, ki ohranja svoj osnovni DNA pri tem pa komunicira s svojimi javnostmi bolje kot marsikateri medij. Ahrendtova je kot CEO Burrberya nad poslovne funkcije umestila kreativne. Christopher Bailey je s svojo ekipo imel mandat za narekovanje razvoja znamke, za njeno umeščanje v sodobno okolje, za komuniciranje na času in prostoru primerne načine. Flagship v Londonu, trgovina, ki je pravo prizorišče za izkušanje znamke v vseh njenih pojavnostih, odprt aprila 2013, predstavlja edinstveno točko srečevanj, soustvarjanj, dogajanj, občutenj, vključevanj in šele
na koncu nakupovanj. Slednje sploh ni osrednje. Burrbery na Regent Streetu v Londonu je prostor, kjer je vsakdo dobrodošel in je hkrati globalen medij.
Kaj je imel v mislih Apple, ko je Ahrendtovo prepričal, da se pridruži vodstveni ekipi? Kako mu je to uspelo in kaj bo Ahrendtova prinesla tej družbi, ko se ji bo julija 2014 priključila? Neposredno odgovorna bo CEO-ju Timu Cooku. Že to je zgovorno. Njena naloga bo sorodna kot pri Burrberyu - vključevati. Vključevati uporabnike, jih razumeti, se jim prilagajati, soustvarjati skupaj z njimi. Ne ustvarjati za njih, temveč z njimi. Kreirati fizične prostore, ki bodo to podpirali in komunicirati globalno na način, ki je vsak dan vključujoč, povezujoč.
Če je to napoved novega načina vodenja, razvoja, poslovanja, se lahko veselimo in radovedno pričakujemo nove zgodbe.