Ahrendtova v "Burberryevi dobi" |
na koncu nakupovanj. Slednje sploh ni osrednje. Burrbery na Regent Streetu v Londonu je prostor, kjer je vsakdo dobrodošel in je hkrati globalen medij.
Kaj je imel v mislih Apple, ko je Ahrendtovo prepričal, da se pridruži vodstveni ekipi? Kako mu je to uspelo in kaj bo Ahrendtova prinesla tej družbi, ko se ji bo julija 2014 priključila? Neposredno odgovorna bo CEO-ju Timu Cooku. Že to je zgovorno. Njena naloga bo sorodna kot pri Burrberyu - vključevati. Vključevati uporabnike, jih razumeti, se jim prilagajati, soustvarjati skupaj z njimi. Ne ustvarjati za njih, temveč z njimi. Kreirati fizične prostore, ki bodo to podpirali in komunicirati globalno na način, ki je vsak dan vključujoč, povezujoč.
Če je to napoved novega načina vodenja, razvoja, poslovanja, se lahko veselimo in radovedno pričakujemo nove zgodbe.